Jak zadat docházku zaměstnanci, který nepoužívá čtečku?

Změněno dne Fri, 25 Sep 2020 v 02:07 PM

Rozklikněte sekci Výkazy, klikněte na symbol oka u zaměstnance, kterému chcete spravovat docházku.

Tam, kde není evidována žádná docházka zaměstnance se Vám zobrazí hláška Neexistující záznamy.

Záznamy přidáte tak, že kliknete na symbol +, čímž se dostanete do nabídky Přidat směnu.

U nabídky máte tři možnosti zadávání chybějící směny:

  • Program Vám automaticky nabídne datum dne, který chcete editovat a automaticky je vybrána možnost Jeden den. Potom jen doplníte čas od – do a zvolíte Uložit.
  • Pokud chcete zadávat konkrétní období (např. celý týden nebo měsíc), zvolte možnost Období, program Vám zobrazí datumy od – do, kde zadáte období, v jakém chcete doplnit směny. Čas směny doplníte stejně jako v předchozím kroku. Dále máte možnost si vybrat volbu Jen pracovní dny. V tom případě Vám program bude generovat směny pouze v pracovní dny a víkendy nebude vyplňovat. Volba Rozptyl (+/- minut) umožňuje, aby program generoval každý den jiný čas příchodu a odchodu na směnu, v rozmezí Vámi nastaveného rozptylu.
  • Třetí možností je volba Výběr. U této volby můžete zvolit zadání směny pouze do konkrétních dní. Den vyberete kliknutím na konkrétní den, čímž se Vám výběr označí zeleně. Modrá tečka u dne značí, že pro tento den je již zadaná směna nebo výjimka. Červené podtržení mi značí, že pro dané dny neexistují žádné záznamy. Zadání času a rozptylu minut provedete jako v předchozím případě.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit