Jak používat filtry v HR Systému?

Změněno dne Thu, 13 Oct 2022 v 02:20 PM

Chcete mít rychlý přehled o tom, kolik máte např. mobilů jedné značky? Nebo chcete přehled všech smluv na dobu určitou? Vytvořte si filtr. 


Filtry slouží k rychlému zobrazení informací dle mnou zadaných podmínek. 

Filtry si můžete vytvořit u každého Šanonu.

V menu na levé straně klikněte na Šanony a zvolte ten šanon, ve kterém chcete filtrovat. V tomto příkladu chceme šanon Mobilní telefony. 



Následně vidíte přehled všem mobilních telefonů, které máte v šanonu zařazené. Nyní chceme udělat přehled pouze mobilních telefonů značky Apple. Klikněte na tlačítko Filtrovat v levém horním rohu. 



Nový filtr vytvořím kliknutím na tlačítko Přidat filtr.



Dále zvolte, že chcete, aby název Značka obsahoval slovo Apple. Ve výsledku krásně vidíte přehled jen mobilních telefonů Apple. 


Pokud chcete vidět jen konkrétní model, tak přidáte další filtr a zvolíte, že chcete Sloupec Model a zvolíte, že Operátor obsahuje a do pole Hodnota napíšete pojem iPhone 13. A máte krásně vyfiltrované všechny mobilní telefony značky Apple model iPhone 13. 



Nemusíte filtrovat jen textových polí, ale můžete filtrovat i např. dle polí s datem. V tomto případě můžete využít absolutních hodnot (zadáte konkrétní datum nebo konkrétní datové rozpětí) nebo relativních hodnot (vyberete volbu "minulý týden", "příští pololetí" atd.).



Každý filtr si můžete uložit kliknutím na tlačítko Uložit nový. Vyplníte název filru a zakliknutím políčka Veřejný definujete, zda filtr uvidíte jen vy nebo všichni uživatelé HR Systému. 


Při příštím spuštění už si můžete v seznamu zvolit filtr, který jste si nedefinovali a uložil.



Všechny vámi Uložené filtry vidíte také v přehledu v menu na levé straně. 




Všechny záznamy a vyfiltrované tabulky si můžete exportovat do XLSX a CSV. Na pravé horní straně klikněte na tlačítko Export 


v dalším kroku můžete zvolit možnost Exportovat jako XLSX nebo Exportovat jako CSV.


Dokument se vám uloží v počítači do složky, do které máte běžně nastaveno ukládání dokumentů 

a dále už můžete se souborem pracovat v excelu podle vaši




 


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit