V okamžiku, kdy uživatel s právem zápisu na daný provoz a s právem na potvrzování výkazů (nebo zaměstnanec s právem editovat svou docházku) ukončí práci na výkazu, tak může dát tlačítko Potvrdit. Tuto možnost zvolíte tak, že najedete na konkrétní výkaz a nabídne se Vám daná možnost. V okamžiku, kdy je výkaz potvrzený, už na něm nejdou dělat úpravy. Jediná možnost následné editace je v případě, že uživatel s právem zápisu na daný provoz zruší potvrzení. Do výkazu se už také nenačítají aktuální data z docházkové čtečky.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003666416/original/v0_LJV05W-MwDznrcwPReL5tUEV-VT8cOQ.png?1596095459)
V případě, že uživatel s právem zápisu na daný provoz a s právem na orazítkování výkazů chce potvrzení zrušit, tak musí výkaz otevřít a nahoře ve výkazu má možnost Zrušit potvrzení. Pro přehlednost je tlačítko Zrušit potvrzení červeně zvýrazněné.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61030785926/original/GDHx_rPXNSTRQNzXV2ZN6EW957qVyX00Gg.png?1663848098)
Volba Orazítkovat je pro uživatele s právem zápisu a na daný provoz a právem na orazítkování provozů, možností dát razítko, že výkaz je zkontrolován. Toto razítko může sloužit například mzdové účetní jako informace, že už jsou výkazy připravené a může je exportovat do mzdového programu.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003666417/original/irHF07qbPVKIhCx1qZfvtc9rRUtSGwc9PQ.png?1596095459)
Zrušit orazítkování může pouze uživatel s právem zápisu na daný provoz, aby vedoucí pracovník mohl provést ještě následné korekce. Opět je tlačítko pro přehlednost červeně zvýrazněné.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61030785977/original/dpVgT93VOGobPvv1L0TJGYRN-4R3VOMcGw.png?1663848190)
Tlačítko Exportovat umožní stáhnutí exportního souboru pro mzdový program . Viz. sekce: Jak vyexportuji podklady pro mzdový program.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003666419/original/SJdWFSH1QIOKETLWxFNERscRa35b4E8ODA.png?1596095460)
Jestliže mám výkaz potvrzený, orazítkovaný nebo exportovaný, vidím daný příznak (příznaky) vedle každého výkazu.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003666418/original/cXEQAYFCWLHtbG1QLAREpsIAKLx_ZocrpA.png?1596095460)
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit