Pokud máte nahrané otisky nebo čipy ve čtečce, doporučujeme provést zálohu do cloudu pro případ, že by např. došlo k rozšíření systému o další docházkové čtečky nebo k selhání hardwaru a čtečka by musela být vyměněna za jiný kus.
Zálohování se provádí přímo v programu Alveno. V menu na pravé straně zvolte možnost Nástroje,
poté na pravé straně v sekci Čtečky zvolte možnost Identifikační údaje ze čtečky.
Pokud máte více čteček, tak ve filtru na pravé straně vyberete tu čtečku, ze které chcete stáhnout identifikační údaje zaměstnanců (jako jsou otisky prstů a čipy). Na levé straně se Vám zobrazí všechny osoby, které jsou ve čtečce autorizované. Poté už jen „zaklikáte“ osoby, kterým chcete uložit identifikační údaje do cloudu a potvrdíte tlačítkem Načíst ze čtečky.
Program poté postupně bude ukazovat číselnou hodnotu, kolika zaměstnancům již údaje zazálohoval, až do té doby, dokud nebude proces dokončen.
V případě, že dojde k výměně hardware, nebo rozšíření systému o další docházkové čtečky, tak v okamžiku, kdy zaměstnance do nové čtečky autorizujete, tak se autorizuje včetně identifikačních údajů, které jsou nahrané v cloudu a zaměstnanec může okamžitě začít čtečku aktivně používat.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit