Jak autorizuji zaměstnance do čtečky?

Změněno dne Fri, 25 Sep 2020 v 12:38 PM

Rozklikněte sekci Provozy v levém menu

poté klikněte na jméno zaměstnance. Tím se dostanete do jeho detailu.

Najeďte myší nad sekci Autorizace ve čtečkách a klikněte na symbol tužky. Otevře se editace autorizace ve čtečkách.

Zatrhnutím polička vybrané čtečky a kliknutím na tlačítko Uložit zaměstnance nahrajeme do čtečky, kde mu přiřadíme otisky nebo čip, případně mu dáme přístup do softwarové čtečky, aby si mohl zaznamenat docházku vzdáleně.

V případě, že zaměstnanec bude mít přístup do softwarové čtečky, čtečka se mu zobrazí na jeho nástěnce v pravém horním rohu.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit