Rozklikněte sekci Provozy v levém menu
poté klikněte na jméno zaměstnance. Tím se dostanete do jeho detailu.
Najeďte myší nad sekci Autorizace ve čtečkách a klikněte na symbol tužky. Otevře se editace autorizace ve čtečkách.
Zatrhnutím polička vybrané čtečky a kliknutím na tlačítko Uložit zaměstnance nahrajeme do čtečky, kde mu přiřadíme otisky nebo čip, případně mu dáme přístup do softwarové čtečky, aby si mohl zaznamenat docházku vzdáleně.
V případě, že zaměstnanec bude mít přístup do softwarové čtečky, čtečka se mu zobrazí na jeho nástěnce v pravém horním rohu.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit