Pokud v detailu zaměstnance zadáte špatný e-mail do programu

a budete v detailu zaměstnance chtít tento e-mail přepsat na ten správný, program Vám bude hlásit, že Váš požadavek byl zaslán na e-mailovou adresu uživatele. Ovšem pořád Váš požadavek je zaslán na ten původní chybný mail. Proto se změny nedočkáte.

E-mail jednoduše změníte tak, že v detailu okna odkliknete volbu Přístup do Alveno, tak aby zaškrtávací box byl prázdný a poté volbu potvrdíte tlačítkem Uložit.

Následně je okno pro přístup do programu prázdné a vy můžete e-mail zadat znovu. Klikněte do okna a pro editaci zvolte symbol tužky.

V detailu okna opět zvolíte, zda zaměstnanec může svou docházku editovat, nebo pouze nahlížet a vypíšete správný e-mail. Volbu potvrdíte tlačítkem Uložit.

Poté již zaměstnanci přijde korektně e-mail, ve kterém si může vytvořit vlastní heslo pro přístup do programu.