Důvodů, proč program nepočítá směny, může být více.
- Zkontrolujte zda Vám fungují docházkové čtečky?
Pokud máte práva administrátora, tak v menu na levé straně zvolte Nastavení a poté na pravé straně v dolní části máte sekci Čtečky. V případě, že čtečka svítí zeleně, tak data do programu posílá a příčina je jinde (viz. další důvody). Pokud čtečka svítí červeně, tak neposílá data do programu a proto se nepočítají směny. V tom případě je nutné kontaktovat správce Vaší počítačové sítě.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003750462/original/JNuaxRXqJissOcUhHW4AO9XhwGTlPQ5kmA.png?1596452561)
Zkontrolovat, zda Vám přichází data z docházkových čteček můžete zjistit i když nemáte právo administrátora. Stačí si otevřít výkaz některého ze zaměstnanců a najeďte myší na symbol oka a tím se dostanete do detailu dne ve výkazu.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003750467/original/DiH0eov62G5TzRJjl28VJ5D5DGkiSSHRQQ.png?1596452562)
V detailu dne vidíte sekci Záznamy čtečky na pravé straně. Pokud tam záznamy jsou, docházkové čtečky data odesílají a příčina je jinde (viz. další důvody).
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003750463/original/qDgn-XHA1QkgLxkIso6lDydrO4nwoWTSmg.png?1596452561)
- Dalším z důvodů nepočítání směn je ruční zásah ve směně.
Už na první pohled u dne vidíte symbol fialové tužky. To značí že ve směně je proveden ruční zásah. Například v tomto případě někdo tu směnu smazal.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003750461/original/EUE7f2aw0BGPt9FqfhbGtONeMiIwhe2kXA.png?1596452560)
Opět rozklikněte detail najetím myší na konkrétní den a poté co se zobrazí symbol oka, tak na něj klikněte.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003750469/original/p17J0bzwJ5MSFm60-Gevnsd7aHt7A0LmCg.png?1596452563)
Dostanete se do detailu dne a v Přehledu směn uvidíte Vrátit zpět ruční změny. Pokud jste zasahovali do výpočtů v Souhrnu, tak i zde je možnost Vrátit zpět ruční změny. Tuto operaci udělejte. Zásah do přehledu směn je nadřazený záznamům ze čtečky. I když mám data ze čtečky a z nich se mi spočítá směna a ten výpočet směny smažu, je tam ruční zásah a ten má přednost. Poté by se směna měla korektně spočítat podle Záznamů ze čtečky.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003750464/original/XtzBhUCnEBQeTggTWM3Jh6KK4l0IggvsSQ.png?1596452561)
- Třetí nejčastější důvod je ten, že mám uzavřený výkaz.
Jak uzavřete výkaz najdete zde.
V tom případě, i když ve výkazu záznamy ze čteček mám, tak se směny nepočítají.
To, že mám uzavřený výkaz poznám tak, že na výkazu daného zaměstnance je vidět symbol palce, razítka nebo exportu.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003750465/original/oKqK181OcOJ27OiVexirneIr6kVNdD4SKg.png?1596452562)
Výkaz odemknu tak, že otevřu detail výkazu a nejedu na něj myší. Poté se mi aktivuje symbol oka a na něj kliknu.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003750466/original/Elg-H9PqRoidhnFy6ng_0i3_45sVeMRWkQ.png?1596452562)
Zobrazí se mi detail výkazu, kde nahoře mám symboly Zrušit potvrzení a Zrušit orazítkování. Jakmile tyto volby potvrdím, směny už se mi zase začnou počítat.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003750470/original/yzCZIW3mI-p5g77wJ8qAy69hFGYhYTPUiw.png?1596452564)
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit