Jak změnit zaměstnanci dříve zadaný e-mail?

Změněno dne Po, 26 Květen v 12:11 ODPOLEDNE

Pokud v detailu zaměstnance zadáte e-mail pro přístup do programu

a budete v detailu zaměstnance chtít tento e-mail přepsat na jiný, program Vám bude hlásit, že Váš požadavek byl zaslán na e-mailovou adresu uživatele. Ovšem pořád Váš požadavek je zaslán na ten původní mail a Alveno očekává, že potvrdíte změnu. V případě např. chybně zadaného mailu není možné potvrzení provést a ke změně mailu nedojde.

E-mail můžete jednoduše změnit tak, že v detailu okna odkliknete volbu Přístup do Alveno, tak aby zaškrtávací box byl prázdný a poté volbu potvrdíte tlačítkem Uložit.

Následně je okno pro přístup do programu prázdné a vy můžete e-mail zadat znovu. Klikněte do okna a pro editaci zvolte symbol tužky.

V detailu okna opět zvolíte, zda zaměstnanec může svou docházku editovat, nebo pouze nahlížet a vypíšete správný e-mail. Volbu potvrdíte tlačítkem Uložit.

Při změně emailové adresy je potřeba pamatovat na několik věcí :

1) Na nově zadaný mail Alveno neodesílá automaticky zprávu pro vytvoření hesla. Tuto zprávu může poslat zaměstnanci buď Administrátor pomocí tlačítka Obnova hesla 

nebo si může zaměstanec požádat o mail sám tím, že klikne na Zapomněli jste heslo na přihlašovací obrazovce

případně mů můžete poslat přímo do mailu odkaz, přes který si o změnu hesla může požádat a to :

https://klient.alveno.cz/Ucty/Ucty/ZapomenuteHeslo

Kvůli bezpečnosti je odkaz platný a funkční jen několik desítek minut a poté vyprší jeho platnost a je potřeba si o změnu hesla znovu požádat.

2) Jakmile zaměstnanci odeberete přihlašovací mail, Alveno mu odebere i veškerá práva a je potřeba je nastavit znovu.




Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit