Do měsíčního výkazu zaměstnance lze vložit poznámku více způsoby.
První způsob zapsání poznámky je přímo v měsíčním výkazu zaměstnance. Po jeho otevření, najedete myší na detail dne a můžete kliknout na ikonu Poznámka.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003666392/original/6W9YwnaoqKC1OlJT8xU4dgYUhg6yZfRhAA.png?1596095428)
Následně se Vám zobrazí okno, do kterého si můžete zapsat libovolnou poznámku a tu poté potvrdíte tlačítkem Uložit.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003666391/original/McWB29Hlk9W1-ME0T0UJmxyMpHdDLW451w.png?1596095428)
Jakmile je poznámka uložena, tak se Vám u daného dne aktivuje oranžová ikona.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003666390/original/v5EgfxfhLaGuue4CXR5e1YL69eYjKhOUNw.png?1596095428)
Poznámku můžete opět vyvolat najetím myší na konkrétní den a kliknutím na ikonu Poznámka.
Dalším způsobem zapsání poznámky je, že si najedete na detail dne
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003666388/original/vYhbS2YJPcXB-dj9R_MNeW6OM0jTIePRSg.png?1596095428)
a dole pod souhrnem výpočtů pro daný den je také okno s poznámkou.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003666394/original/9DwjNKTu06zJE31p8B--nM6eOMLIyctVeQ.png?1596095429)
Pokud už je zapsaná poznámka přímo z přehledu měsíčního výkazu, tak se zde ten text zobrazí. Když chcete poznámku napsat nebo editovat z tohoto místa, stačí najet myší a kliknout na ikonu tužky pro editaci poznámky
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003666389/original/nq62lcZ3zXUBiNmxK9ZwFNFlYE2Sz2PkWQ.png?1596095428)
a následně se Vám zobrazí stejné okno pro úpravu jako v předchozím kroku.
Poznámka v detailu výjimky:
Poznámku lze napsat i do detailu výjimky (dovolená, lékař, nemoc atp.). Po najetí myší na danou výjimku zvolte ikonu Poznámka.
V dalším kroku můžete napsat k výjimce libovolnou poznámku potvrdíte tlačítkem Uložit.
Jakmile je poznámka uložena, tak se Vám u dané výjimky aktivuje oranžová ikona.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61014361186/original/bfcwPqIkmY_QSl66Ftn-GK89BHfsMYtnsg.png?1624365741)
Pokud zaměstnanec žádá o dovolenou nebo o ostatní nepřítomnosti přes modul Nepřítomnost a do žádanky napíše poznámku, tak se ta poznámka přenese do výjimky ve výkazu.
Pozn. Poznámky zapsané u výjimky se netisknou do žádné tiskové sestavy. Tiskne se pouze poznámka vytvořená v detailu dne nebo přes softwarovou čtečku (viz. níže).
Poznámku může zapisovat kdokoliv, kdo má právo výkaz editovat, ale i ten, kdo má právo na daný výkaz pouze nahlížet.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003666393/original/x4kAHDKj44Aqib18j4LsktheYE9XqAs6-g.png?1596095429)
Všechny měsíční výkazy, ve kterých je zapsána nějaká poznámka, můžete vyfiltrovat. V menu na levé straně zvolte sekci Výkazy a na pravé straně je filtr, který je rozdělen na několik částí. V části Příznaky je ikona Poznámka a když ji zakliknete, v přehledu výkazů se Vám zobrazí jen ty výkazy, do kterých byla nějaká poznámka zapsána.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/61003666395/original/E57CPOiZ6FUly9LMA4YBG2J4YvVuzIoUyQ.png?1596095429)
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit