Čtečka mi svítí červeně – nemám data

Změněno dne Čt, 8 Říjen, 2020 v 3:18 ODPOLEDNE

V menu na levé straně je sekce Nastavení  a poté na pravé straně v dolní části sekce Čtečky. Když čtečka svítí červeně, znamená to, že nekomunikuje a neposílá data do programu Alveno.

U čteček DSi 200, DSi400, DSi 500/501/502, DSi600 a E-3 je nejčastější příčinou, že je u Vás na serveru zastavena služba IReMonitor. Kontaktujte správce Vaší počítačové sítě, aby tuto službu spustil. Návod na její spuštění najdete zde.

Když služba IReMonitor běží a čtečka svítí stále červeně, zkuste čtečku odpojit od elektrické sítě a nechte ji alespoň jednu minutu vypnutou. Poté čtečku připojte k síti.

Pokud se komunikace neobnoví, zkuste kontaktovat správce Vaší sítě, aby prověřil, zda je opravdu připojena k internetu, zda není IP adresa na této čtečce nějak blokovaná uvnitř Vaší sítě nějakým firewallem, atp.?  

V případě, že Vám žádný z výše uvedených kroků nepomůže, kontaktujte, prosím, technickou podporu Alveno.



U docházkových čteček DSi700 není žádná služba IReMonitor instalována na Vašem serveru. Tato čtečka komunikuje do cloudu přímo. U ní opět můžete zkusit na minutu ji odpojit od elektrické sítě a poté znovu do sítě připojit.

Pokud se komunikace neobnoví, i v tomto případě zkuste kontaktovat správce Vaší sítě, aby prověřil, zda je opravdu připojena k internetu (čtečka DSi700 může být kromě kabelu k internetu připojena i přes WiFi), zda není IP adresa na této čtečce nějak blokovaná uvnitř Vaší sítě nějakým firewallem, atp.?

V případě, že Vám žádný z výše uvedených kroků nepomůže, kontaktujte, prosím, technickou podporu Alveno.


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit