HR Systém Alveno je samostatně licencovaný produkt, o který je možné rozšířit Docházkový systém Alveno nebo jej používat samostatně.
Pro aktivaci modulu je potřeba kontaktovat svého obchodního zástupce nebo obchodní oddělení na tel.: +420 734 102 652, e-mail: [email protected].
Jakmile je zákazníkovi produkt aktivován, rozšíří se mu menu na levé straně o volbu „HR Systém“
Celý HR Systém je koncipován tak, aby si jej každá firma mohla přizpůsobit dle svých specifických potřeb.
HR Systém používá dvě základní veličiny, a to je Šanon a Zaměstnanec.
V šanonu si může každá firma sama nastavit, jaké informace by měl obsahovat. Šanon je jakási virtuální obdoba klasické podoby papírových šanonů, kde si firmy zakládaly např. pracovní smlouvy zaměstnanců, evidovaly, komu svěřily notebook, služební automobil a spoustu dalších informací nezbytných pro práci HR. Jak nastavit šanon naleznete zde.
Každý zaměstnanec má svou vlastní kartu. Pokud používáte docházkový systém Alveno, tak se seznam zaměstnanců synchronizuje z docházky přímo do HR Systému. Zaměstnanci můžu svěřit ze šanonu majetek (mobilní telefon, notebook) nebo k němu např. přiřadit smlouvu, jejíž strukturu máte v šanonu vytvořenou. Z informací zadaných na kartě zaměstnance se také tvoří grafy, které jsou na úvodní nástěnce (zejména věkové zastoupení, počty zaměstnanců v jednotlivých provozech, atp.)
Podrobnosti o kartě zaměstnance naleznete zde.
Na každý záznam v šanonu, který obsahuje datum, je možné si nastavit upozornění a také definovat v jakém předstihu se mi upozornění zobrazí. Tato upozornění poté vidíte na úvodní nástěnce, v menu na levé straně systému nebo je také možné si upozornění nechat zasílat v pravidelných intervalech mailem. Jak si nastavit upozornění v HR Systému naleznete zde.
Informace zadané v šanonech se dají různě filtrovat podle vámi zadaných podmínek a tyto filtry si můžete uložit. Poté je naleznete v sekci Uložené filtry v menu na levé straně. Jak používat filtry v HR Systému naleznete zde.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit